Завесата се вдига: Стотици клиенти на NEXO твърдят, че са били измамени, обвиняват компанията за блокирани и изчезнали пари

0

Стотици силно критични коментари за NEXO могат да се открият в една от водещите глобални онлайн платформи за споделяне на мнения от потребители на различни бизнес-услуги – Trustpilot. Платформата е създадена още през 2007 г. и има за цел „да обединява бизнеса и потребителите, за да насърчи доверието и да вдъхнови сътрудничеството“.

Видно е, че от NEXO са ангажирали сериозен ресурс, за да опитат да модерират мненията на многото недоволни от услугите им потребители. Администратор от криптокомпанията отговаря, макар и шаблонно, на повечето критични бележки и обвинения. Прави впечатление, че има и множество „позитивни“ коментари, които вероятно са генерирани от акаунти, администрирани от компания за онлайн-маркетинг.

Повечето от негативните коментари за NEXO са от клиенти на криптобанката основно от САЩ и Великобритания, които твърдят, че са били измамени и ощетени с различни по размер финансови средства. 

Предлагаме ви преглед на част от коментарите, направени в последните две години, от клиенти на NEXO от цял свят:

НОЕЛ УЕЙН (Великобритания), 26 МАЙ 2021 г.
100% ИЗМАМА! КРАЖБА НА ТОКЕНИ
В рамките на една седмица от предаването на 7,1 ETH (20 хиляди паунда) бях напълно ликвидиран без никаква причина. NEXO Loans са ОТКРАДНАЛИ моите ETH токени.
Компанията хитро открадна моите ETH токени. НЕ изпращайте вашите токени на тази компания, ако има НЯКАКВО движение на пазара, те ЩЕ ликвидират вашите токени и ще вземат парите ви. СТОЙТЕ ДАЛЕЧ от  NEXO. Искам си моите ОТКРАДНАТИ ETH ТОКЕНИ ВЪЗМОЖНО НАЙ-БЪРЗО!!!

ОСКАР КУЛЕС (САЩ), 15 ЮНИ 2021 г.:
Най-лошата българска фирма, на която да се доверите и да работите.
След като си помислих, че мога да повярвам на NEXO като реномирана компания, те откраднаха повече от $800 от сметката ми, въпреки че всичко със сметката ми беше наред…

ДЖЕЙК ДИЙН (САЩ), 28 ДЕКЕМВРИ 2021 г.:
Не мога да изтегля нищо от сметката си, за да платя наема си!
Не мога да изтегля моите токени, не мога да обменя своите токени за да ги изтегля като друг вид токен и сега парите, които използвах, за да върна заетите си пари, също не могат да се изтеглят и сега съм заседнал в Nexo повече от всякога. Някой от Nexo трябва незабавно да се свърже с мен, това са абсолютни измамници….

ДАНИЕЛ (Великобритания), 7 ФЕВРУАРИ 2022 г.:
Бях ИЗМАМЕН!
Преди 6 месеца £999,99 бяха изтеглени от банковата ми сметка без мое знание и платени в Nexo. Никога не съм чувал за тази компания и банката ми отказва да ми помогне и беше кошмар да се опитвам да се свържа с Nexo, за да мога да получа повече информация за тази транзакция. Трябва да докажа, че това плащане не е направено от мен. От това, което прочетох тук, трябва да се запишете, за да отворите акаунт. Звучи ми, че някой е откраднал самоличността ми и Nexo им помага да ме измамят за парите ми.

ТИЦИАНА (Великобритания), 24 АПРИЛ 2022 г.:
Nexo краде пари от клиенти !!
От 12 януари не мога да си изтегля парите от Nexo, заради документи, които съм изпратила веднага. Имах подобен проблем с Blockchain, но беше решен в рамките на седмица, swissborg оправиха същия проблем за 1 ден, на Luno им отне 3 дни, така че въпросът ми е ЗАЩО в NEXO ОТНЕМА 5 месеца !!!! На този етап съм 200 % сигурна, че тази компания краде пари от клиенти, тъй като знаят, че не могат да бъдат проследени лесно. МОЛЯ, НЕ ИЗПОЛЗВАЙТЕ NEXO ТЕ ЩЕ ЗАКЛЮЧАТ ВАШИТЕ ПАРИ ИЗПОЛЗВАЙТЕ БЛОКЧЕЙН ИЛИ GEMINI НЕ ИЗПОЛЗВАЙТЕ NEXO

РАМИЛ (Узбекистан), 2 АВГУСТ 2022 г.:
Блокиране без причина!
Най-отвратителната борса и некадърна борса, с която съм имал шанса да работя.
1. KYC премина. 
2. Направен депозит.
3. Опитах се да прехвърля закупените токени. 
4. Моят акаунт беше блокиран без възможност за възстановяване. 
Причината е неизвестна, не ми дадоха обяснение.
5. Парите не са преведени и най-вероятно са изгубени.
В чата те дори не искаха да разгледат ситуацията.
Извод: Не използвайте тази фирма, изпращате им личните си данни, а те дори не си направиха труда да обяснят причината за блокирането – това е най-малкото нехуманно. Парите ми не са възстановени. Добре, че направих депозит за малка сума, но във всеки случай ситуацията не е приятна. Минаха почти три седмици, но парите все още не са върнати. Благодаря.

ЕМИРКАН (Турция), 14 АВГУСТ 2022 г.:
Измама! Ненадежден фондов пазар ни измами, всички бяхме жертви, накараха ни да чакаме 2 месеца за справка, дори не се свързаха с нас, всички ние държахме пари в сметката си – 100$, но резултатът е измама, ненадеждна фондова борса!

АЛЕКСА ДЕЙВИС  (Великобритания), 21 ДЕКЕМВРИ 2022 г.:
Компанията НЕ спазва собствените си процедури за сигурност. След като ми бяха откраднати активи на стойност над $120 000 от акаунта ми, те дори не се опитаха да помогнат, освен да ме блокират от собствения ми акаунт.

ЙОСУФ ДОГАН (Турция), 30 ДЕКЕМВРИ 2022 г.:


Фирмата NEXO открадна парите ми! и нямат намерение да ги върнат. Измамници!
Здравейте, NEXO закри акаунта ми без причина и не ми връщат парите. Определено не купувайте и не продавайте от този сайт. Трябва да се забрани в Турция. Откраднаха всичките ми пари и не ми ги връщат.

МАДОУ ТРАОРЕ (Мали), 19 ЯНУАРИ 2023 г.:
NEXO е пълно разочарование. Създадох акаунта си и го верифицирах успешно. Направих покупка на криптовалута. Когато  заявих теглене на моята криптовалута, те блокираха транзакцията ми, като поискаха да предоставя един куп документи. Изпратих им тези документи, те дори не отделиха време за да ги анализират, а ми казаха отново да изпратя документите, които вече бях изпратил. Разбрах, че тяхната цел е да държат моята криптовалута като заложник.
Съветвам ви да внимавате с NEXO, този сайт далеч не е сериозен, а за тези,  които имате вече крипто на Nexo, предупредени сте.
Докато не ми върнат притежаваното крипто, ще пиша във всички форуми и дори обмислям други действия.

Компанията NEXO, основана от Антони Тренчев и Коста Кънчев, стана обект на наказателно разследване за организирана престъпна група у нас преди близо две седмици. По делото има постъпили жалби от ощетени клиенти на криптобанката. На 19 януари от Американската комисия за ценни книжа съобщиха, че компанията на българите има срок от два месеца, в които трябва да възстанови общо 2,7 млрд. долара на над 100 хиляди американски клиенти.

Източник: „ТРУД“

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.