Дясната ръка на Брендо – Матей Боев се отказа от шефа си: Започвам нов живот, не ме интересува Банев!
„Не ме интересува Брендо. Започвам нов живот”, това заявил пред свои близки дясната ръка на кокаиновия крал Матей Боев, пише „Галерия.
Боев беше освободен предсрочно от затвора след спорно решение на съда от 12 март. Той лежа близо 8 години по присъда от Италия за трафик на кокаин. Наказанието му от 12 години се стопи, защото е работил зад решетките. След трансфера му в Софийския затвор първата му задача беше да поиска предсрочна свобода и в крайна сметка успя.
Матей Боев се върнал при семейството си-съпругата Милена и децата си.
Най-малкото е на 7г.и никога не го е виждало.
През 2012г., когато е арестуван като дясната ръка на Брендо за наркотрафика от Южна Америка към Европа, жена му е бременна и ражда, след като той влиза в кауша.
Когато се прибрал вкъщи, той се видял с няколко от старите си приятели. Всички го питали дали знае нещо за изчезналия Евелин Банев-Брендо, но Матей Боев отклонявал въпросите им и казвал, че това за него е минало. За разлика от другите подсъдими най-големият наркобос лежа само няколко месеца в ареста и докато чакаше присъдата си го освободиха. След това той избяга, въпреки че е осъден в три държави за наркотрафик-в Италия на 20 години, в Румъния на 14 и в България на 6.

От години насам се говори, че Брендо и дясната му ръка Матей Боев не са в добри отношения.
Причината е, че кокаиновия крал беше на свобода по време на разследването, не лежа в затвора, беше при семейството си и продължи да инвестира парите, които е натрупал за разлика от останалите.
След това се изпари и вероятно си почива на някое екзотично място, което е недостъпно за Интерпол. Матей Боев от Кнежа е братовчед на олимпийския шампион по щанги Гълъбин Боевски. Започва бизнес със земеделие в родния си град, а по-късно се запознава с Евелин Банев.
Според прокуратурата и с оглед присъдата в Италия той се очертава като най-важния човек в организацията за трафик на кокаин на Брендо.
Той наемал кораби, с които да се превозва стоката, организирал прехвърлянето й на лодки в открито море, грижил си за транспорта с камиони по пътищата на Европа.